«Թրամփն ասել է, որ եթե Ռուսաստանի նախագահը չլուծի ուկրաինական հակամարտությունը, «դա վատ կավարտվի իր համար»։ Սա հարյուր և առաջին անգամն է, որ նա այս սպառնալիքն է հնչեցնում։ Երբ «գործարար-խաղաղարարը» խոսում է «Tomahawk»-ների մասին, արտահայտությունը սխալ է։ Այդ հրթիռների մատակարարումը կարող է վատ ավարտ ունենալ բոլորի համար։ Եվ ամենից շատ՝ հենց Թրամփի համար»,- սոցիալական ցանցերում գրել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը։               
 

Բիզնեսն՝ առանց գովազդային արշավների

Բիզնեսն՝ առանց գովազդային արշավների
12.10.2020 | 14:10

Հայաստանի թվային մարքեթինգային մասնագիտական համայնքը հայտարարություն է տարածել առ այն, որ պատերազմի առաջին օրերից, հաշվի առնելով և կիսելով հանրային պահանջը, շատ բիզնեսներ դադարեցրել են ցանկացած տիպի գովազդային արշավները թե՛ թվային միջավայրում, թե՛ ավանդական մարքեթինգային ուղիներով։

«Դա, անշուշտ, կարևոր ժեստ էր, որի նպատակն էր՝ ցույց տալ, որ ինչպես Հայաստանում բնակվող ցանկացած մարդ, այնպես էլ մեր երկրում գործող բիզնեսների թե՛ միտքը, թե՛ ռեսուրսներն ուղղված են միայն մեկ ուղղությամբ՝ դեպի Արցախ, դեպի առաջնագիծ»,- ասվում է հայտարության մեջ: Սակայն ստեղծված իրավիճակում, առանց այն էլ բիզնեսները կրում են զգալի կորուստներ, և չեն կարող երկար գոյատևել առանց մարքեթինգի և գովազդային արշավների։ Գործարաները խումբը առաջարկում է վերսկսել գովազդային արշավներն առնվազն սոցիալական ցանցերում՝ ընդգծելով, որ բիզնեսի թուլացումն իր հերթին կարող է երկարաժամկետ բացասական հետևանքներ ունենալ տնտեսության վրա՝ խարխլելով այդքան կարևոր ամուր թիկունքի հիմքերը։



Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 15471

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ